Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

8 Eylül 2013 Pazar

Tavada Çipura

çipura
merhaba arkadaşlar,gününüz aydın ve bereketli olsun..
pazartesi günleri bizde balık günüdür genelde.ramazan ,bayram,izin
derken ne zamandır balık yememiştik.av yasağının kalkması ile taze taze balıklar
gelir oldu.bende tezgahtaki bolluğu görünce dayanamadım hemen kendimi balık tezgahında
buldum.nedense küçük balıkları pek sevmiyorum.onlarda güzel oluyor ama büyük balıklarda
balık yediğimi hissediyorum.en sevdiklerim çipura,alabalık,levrek..hemen 1 kilo aldım.kilosu
15 liraydı.çokta pahalı gelmedi.büyüme çağında çocuklar olunca evde mecbur ne kadar olursa
olsun almaya çalışıyorum.çipura olmazda başka balık olur.önemli olan omega almak.çocuklarımız
her şeye değer. Allah'tan kızımda çok seviyor.babasıyla ikimiz ona ayıklıyoruz.zor yetiştiriyoruz.tavsiyem
en az haftada bir olmak üzere sofranıza balık koymaya özenin.her bütçeye göre balık var şükür ülkemizde.
bakalım ben balığı nasıl yapmışım,
malzemeler:1 kilo temizlenmiş çipura balığı
                  1 çay bardağı kadar un(mısır unu olursa daha iyi)
                   tuz,karabiber,pul biber
                   kızartmak için sıvı yağ
unu geniş bir kaba alın.içine tuz ve baharatları ekleyip iyice karıştırın.balıkların içini ve dışını iyice unlu karışımla unlayın.tavaya alt tabanı kapatacak kadar sıvı yağ koyup kızdırın.kızan yağda balıkların önce bir tarafını sonra diğer tarafını kızartın.soğan salatası ile servis edin.
                                         AFİYET OLSUN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...