Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

27 Eylül 2013 Cuma

meyve kurulu kurabiye

geçen gün yaptığım damla çikolatalı kurabiyeler çok beğenildi eşim ve kızım tarafından.3 güne kalmadan koca tepsi bitti.Kızım okuldan gelip benim kurabiyelerimi kim yedi?Kim bitirdi?deyince yeniden yapmak farz oldu.Abur cubur yemesindense kendi yaptığım içinde ne olduğunu bildiğim şeyleri yemesini tercih ediyorum.Bu defa aynı hamura sadece aktardan aldığım meyve kurusunu koydum.Aynen tarifi yazıyorum.
Malzemeler: 2 yumurta
                   yarım paket yumuşak margarin
                   1 su bardağı şeker
                   1 su bardağı meyve kurusu(aktardan 1,5 tl ye aldım)
                   yarım su bardağı damla çikolata
                   1 paket vanilya
                   1 çay kaşığı karbonat
                   1 çay kaşığı kabartma tozu
                   2,5 su bardağı un

Yapılışı:Margarin,şeker ve yumurtaları iyice elinizle özleştirdikten sonra elenmiş un,kabartma tozu,karbonat ve vanilyayı yavaş yavaş katarak hafif ele yapışan bir hamur elde edin.En son meyve kuruları ve damla çikolatayı ekleyip dilediğiniz şekli verin.ısıtılmış 175 derece fırında altı pembeleşene kadar pişirin.
NOT:Kurabiye soğuyunca sertleşiyor.Fırında fazla bekletmeyin.
                                                    AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...