Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

11 Eylül 2013 Çarşamba

İndirimden Tarz Ayakkabı



İndirimden 120 lira olan bu ayakkabıyı 25 lira gibi bir fiyata aldım.Ben çok sevdim.Bakalım sizlerde beğenecek misiniz?Açık kahve rengi bir pantolon ve şifon gömlekle ya da düz bir siyah elbise ile güzel bir kombin olur diye düşünüyorum.Bu sene bolca görmüştüm bu ayakkabılardan.Sezon bitti ama yinede  her zaman giyilebilir.Bebekli bir anne olan ben için fazla olsa da ileride giymeyi düşünüyorum.Oğluşum biraz büyüsün.Tabi bir de önü bayır olmayan bir eve taşındığımda.Eve geldiğimde ayakkabı ile uyumlu bu çantanın farkına vardım.Arasam bulamam valla.Neyse kombin olarak tekrar görüşmek üzere.İndirimleri kaçırmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...