Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

22 Eylül 2013 Pazar

Damla Çikolatalı Kurabiye...Cookies

cookies
Bu tarifi bir programda gördüm, çok beğendim ve hemen denedim. İyi ki de denemişim çok güzel oldular marketten aldığımız bisküvilerden çok daha lezzetli üstelik ev yapımı...Çocukların çok sevdiği bol çikolatalı bu bisküvileri hemen deneyin.
Gelelim tarife;
  Malzemeler:
120 gr tereyağı (ben teremyağ kullandım)
1 su bardağı esmer şeker (500 gr 4 TL ye aldım.)beyaz şekerde olur
2 yumurta
1 çay kaşığı karbonat
1 çay kaşığı kabartma tozu
2,5 su bardağı un
1 paket kaşığı vanilya
1su bardağı damla çikolata (ben sütlü çikolata da kullandım)


   Yapılışı:
Öncelikle yumuşak tere yağını şekerle iyice çırpıp yumurtaları katıyoruz. Ayrı bir kapta un,vanilya, kabartma tozu vekarbonatı eliyoruz ve bu karışımı yağlı karışıma ekliyoruz. İyice yoğurup çikolatalarımızı katıyoruz. Hamur çok katı olmamak şartı ile (elinize birazcık yapışması gerekiyor) varsa dondurma kaşığı ile yoksa normal yemek kaşığıyla tepsiye dizip üzerine elimizle bastırıyoruz.Önceden 170 dereceye ısıtılmış fırınımızda 12-15 dk kadar pişiriyoruz.
                              AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...