Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Yoğurtlu Pancar



 ilk defa İzmir deki kuzenim Naşide 'de yediğim bu tada bayıldım.favorilerim arasına girdi bile.yerken tadı nasıl acaba diye biraz tereddütlüydüm ama tadına varınca komple kaseyi bitirdim.günlerinizde misafirlerinize sunabilirsiniz.görüntüsü de bir o kadar güzel bununla ilgili değişik bir gün ikramı hazırlamayı düşünüyorum.en kısa zamanda onunda tarifini vereceğim .buradan becerikli ve mükemmel bir anne ,kuzen olan Naşide'ye bizi evinde de ağırladığı için çok çok teşekkür ediyorum.
MALZEMELER:kırmızı pancar
                           yoğurt
                          mayonez
                           tuz
                          sarımsak
YAPILIŞI:pancarı soyup buharda pişirin.daha sonra iyice ezin.içine dövülmüş sarımsak ,yoğurt ve az mayonez ekleyip iyice karıştırın.soğuk servis edin.
                                         AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...