Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

15 Ağustos 2013 Perşembe

İstanbul Gezisi 1

bayramdan bir gün önce İstanbul a doğru yola çıktık.yaklaşık dört saat yol sürdü.yol boyunca trafik açıktı.fakat İstanbul'dan kaçanlar yolları tıkamıştı.karşı şerit çok tıkalıydı.o trafikte olmadığıma dua ettim.çok sinir bozucuydu.meşhur İstanbul trafiğini de görmüş olduk.bu manzaradan sonra İstanbul un boş olacağını rahat rahat gezeceğimizi düşünmüş olmam büyük hataymış.bayramın birinci günü ZEYTİNBURNU tramvay istasyonundaki kalabalık bile yetmişti bana fakat bende herkes gibi gezmeye gitmiştim.mecbur katlandık.Bağcılar daki akrabalar gezildi.ikinci gün Sultanahmet e inildi.yaklaşık 45-50 dakika süren tramvay yolculuğundan sonra..bazen iyi ki büyük şehirde yaşamıyorum diyorum. Sultanahmet camiyi daha önce gezmiştim.gidilmesi gereken bir yer bence.o kadar güzel bir tarihi dokusu var ki inanılmaz.avlusu ayrı bir harika.bu defa camiye gitmedik etrafını gezdik sizler bir kaç kare fotoğrafım var.


 bayramın ikinci günü ve kalabalık o kadar fazlaydı ki...yine de orda olmak çok mutlu etti beni
istanbul a gittiğimde aslında ne kadar çok güzelliklere sahip olduğumuzun bir kez daha farkına varıyor.kaç milletten insan bizim şehrimizi görmeye akın akın gelirken istanbul da oturup buraları gezmemiş insanların olduğunu bilmek ne kadar acı!
en az yarım saat kızım meydandaki güvercinleri kovaladı.mutluluğu görülmeye değerdi....


 Sultanahmet te diğer ilgimi çeken olay ise 4-5 dilim neredeyse en fazla 200 gram karpuzun 5 lira gibi bir fiyata satılmasıydı.tabi ki bizim milletten kimse almıyordu.fiyatın ne kadar pahalı olduğunu bilmeyen turistler ise çok memnun bir şekilde karpuzlarını yiyorlardı.
haşlanmış mısır ise 1,5 liraydı.neyse ki onun fiyatını abartmamışlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...