Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

1 Ağustos 2013 Perşembe

Baklava Yufkasından Peynirli Börek

peynirli börek

baklava yufkasından börek yapmaya başladığımdan beri eşim börek sever oldu.normal yufkayla yapılanları pek sevmiyor kendisi.baklava yufkasından daha güzel,daha çıtır olduğunu söylüyor.ne yalan diyeyim bende daha ayrı seviyorum bu böreği.çokta bereketli oluyor ben yarım paket yufkadan yaptım bir tepsi oldu.gelelim malzemelere:
yarım paket baklava yufkası
yarım su bardağı sıvıyağ
yarım su bardağı su
bir yumurta
içine peynir

ben geçen baklava yufkamın yarısından üçgen börek yapmıştım.geri kalanından da bu böreği yaptım.kalan yufkamı iyice poşetleyip buzlukta saklamıştım.herhangi bir sorun yaşamadım.
yufkayı 2 ya da 3 kat olarak tezgaha koyun.su ve sıvı yağı karıştırın.yufkanın üzerine sürün.
peyniri uç kısmına koyun ve kenarlarını katlayın.sarın.tepsiye koyun.tüm yufkayı böyle bitirin.üzerine yumurtayı sürün dilimleyin.ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirin.
                                         AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...