Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

6 Ağustos 2013 Salı

Izgara Köfte ve Biberli Bulgur Pilavı

ızgara köfte,köfte,biberli bulgur pilavı,bulgur pilavı ,pilav
MALZEMELER
KÖFTE İÇİN    yarım kilo kıyma
                          bir soğan rendesi
                          2 diş sarımsak rendesi
                          tuz,karabiber, pul biber
                          galeta unu
PİLAVI İÇİN 1kase bulgur
                       1 soğan
                       1 yeşil biber
                       1 kırmızı biber
                       1 yemek kaşığı biber salçası
                       sıvı yağ
                      tuz ,karabiber ,kimyon,nane
YAPILIŞI kıyma diğer malzemeler güzelce yoğurulup köfte şekli verilip ızgarada pişirilir.ben tost makinasında pişirdim.domates ve biber de pişirdim.
pilav için tencereye sıvıyağ küçük doğranmış biberler ve soğan konarak sotelenir.üzerine biber salçası ve  bulgur eklenir.beraber kavrulur.tuzu ve baharatları eklenir.suyu da konur.ben 2 kase su kullandım.kaynayana kadar yüksek sonra kısık ateşte pişirilir.
pilav ve köfteleri istediğiniz gibi servis edebilirsiniz ben süzme yoğurt ve salça sosla servis ettim.
                                      AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...