Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Yumuşatıcılar Hakkında

çamaşır makinamdaki bir sorun üzerine servisi çağırdım. makinamla ilgili sorun çözülürken servis elemanına aynı ürünü kullanmama rağmen çamaşırlarım bazen harika bazen de çok kötü koktuğunu bunun sebebini sordum.aldığım cevabı sizlerle paylaşmak istedim. yumuşatıcının nasıl yapıldığını anlattı görevli.bulaşık makinalarına koyduğumuz tablet boyutlarında bir tabletin yumuşatıcı kutusuna atıldığını ve üzerine su doldurulduğunu söyledi.ve bu ürünlerin fabrikadan çıktıktan sonra 40 gün raf ömrü olduğunu,raf ömrü dolmaya yakın ürünlerin promosyon,indirim adı altında tüketilmeye çalışıldığını ,raf ömrü dolan ya da dolmaya yakın ürünlerin kokusunun azaldığını söyledi.evet haklıydı çünkü birkaç defa hafta sonu indiriminden almıştım ve kokusu hiç yoktu.bana yumuşatıcı aldığım zaman tarihine bakmamı söyledi.eğer sizde böyle bir sorun yaşıyorsanız tarihlerini kontrol ederek alın.bu bilgiyi de sizlerle paylaşmak istedim.umarım yararı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...