Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

9 Temmuz 2013 Salı

Kışlık Zahter...Kekik

dün pazara giden eşim 2 bağ zahter almış(dağ kekiği)tanesi 1 TL ne kadar uygun dimi?geçen ay 4 bağ kadar kurutmuştum. bunları da ayıkladım ,yıkadım,suyunu süzdürdüm ve buzdolabı poşetlerine koyup buzluğa kaldırdım.ayrıca bir iki kavanozda zeytinyağlı olarak basacağım onun tarifini de paylaşacağım sizlerle...
kekik salatası tarifi için buraya tıklayın http://arkadasimlamutfakta.blogspot.com/2013/07/dag-kekigi-salatasi-zahter-salatasi.html
                                                                              AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...