Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

17 Temmuz 2013 Çarşamba

Şeftali Komposto


ŞEFTALİNİN UCUZLADIĞI ŞU GÜNLERDE KIŞ İÇİN SİZLERDE ALTERNATİFLER HAZIRLAYABİLİRSİNİZ.BURADA 1,5 TL ŞU AN İÇİN BİRAZ DAHA UCUZLARSA BİRAZ DAHA YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM.KIZIM VE EŞİM ÇOK SEVİYOR BU TARZ KOMPOSTOLARI.TABİ OĞLUŞUM DA KIŞA DOĞRU EK GIDALARA BAŞLAYINCA ONUN İÇİNDE İYİ OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.


TARİFİ:ben iki kilo ayıklanmış ve dilimlenmiş şeftali kullandım.önce 1,5 litreye yakın su ve 1 su bardağı şekeri iyice kaynattım.(şeker oranı size kalmış benim şeftaliler baya şirindi o yüzden  az kullandım) içine bir iki damla limon suyu ve vanilya koyup içine şeftalileri koydum.şeftaliler kaynayınca )fazla kaynatmayacağız diri kalması için)kavanozlara sıcak sıcak doldurup kapağını kapatıp ters çevirdim.istediğiniz zaman servis edebilirsiniz.
                                                          AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...