Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

6 Temmuz 2013 Cumartesi

Beyaz Dut Reçeli

dutu çok seven biri olarak reçelini de seviyorum. her gün olsa yerim diyenlerdenim.evimizin bahçesindeki ağaçta çok güzel dut oluyor.ben toplayıp reçel de yapıyorum.dut severler mutlaka denemeli..
MALZEMELER:1 kilo dut
                           4 su bardağı şeker
                           1 paket toz reçel yap
                           1 su bardağı su
ben tüm reçellerimde toz olarak satılan reçel yap kullanıyorum.hem kıvamı çok güzel oluyor hem de uzun süre dayanıyor.küflendi,bozuldu derdiniz olmuyor.şekerimizden 4 yemek kaşığı kadar kaldırıp onu reçel yapla karıştırıp dutumuzun üzerine döküyoruz 1 bardak suyu da ekleyip yüksek ateşte karıştırarak pişmeye bırakıyoruz.kaynamaya başlayınca kalan şekeri de ekleyip 3-4 dakika daha kaynatıp sıcakken kavanozlara dolduruyoruz ve kavanozu ters çeviriyoruz.
                                                                                     AFİYET OLSUN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...