Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

22 Aralık 2013 Pazar

kek pops

kekbu tarifi ne zamandır yapmayı düşünüyordum aslında ama keki pişirirken aklımda yaş pasta yapmak vardı.tabi ben keki fırına verdikten sonra kalıbı yağlamayı unuttuğumu hatırlayınca eyvah dedim.Aslında teflon kalıpta yapışmaz diye düşünmüştüm ama yapıştı.Tabi çıkarmaya uğraşırken kek bölündü.Ben de ne yapsam diye düşünürken bu kek popslar çıktı mutfağımdan .Harika oldular doğum günlerinde çocuklara plastik kürdanlara batırarak lolipop şeklinde sunabilirsiniz.Hadi tarife bakalım:

Kek Malzemeleri:2 yumurta
1,5 çay bardağı şeker
1 çay bardağı yoğurt
50 gram yumuşak sana yağı
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1,5 su bardağı un

İç Malzemeleri:1 paket muzlu cremole
                       2,5 su bardağı süt
                       1 paket krem şanti
                       fındık kırığı
                       kırmızı gıda boyası

Üzeri İçin:fındık kırığı,hindistan cevizi
Yapılışı:Yumurta ve şekeri iyice çırpın.Üzerine yoğurt ve margarini ekleyip çırpmaya devam edin.
Elenmiş un,vanilya ve kabartma tozunu da ekleyip yağlanmış tepsi de 175 derece kürdan temiz çıkana kadar pişirin.Soğuyan keki ufalayın ben robotta çektim.
Ayrı bir kapta cremole,krem şanti ve gıda boyasını sütle çırpın.
Ufalanmış keke azar azar ilave edin.Ele yapışmayan bir hamur olacak.Birazı artıyor.
Ben birazda fındık kırığı kattım içine.
Malzemeleri yoğurun.Yuvarlayın hindistan cevizi ve fındık kırığına bulayın.
                                         AFİYET OLSUN..





KEK

cake pops

2 yorum:

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...