Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

29 Mart 2014 Cumartesi

Kombin 4


tesettür kombin,kombin,moda,alışveriş
 Yeni bir kombinle karşınızdayım.Malum havalar biraz sıcak gitti.Yeni kapanan biri olarak dolabımda kıyafet bulmakta zorlanıyorum.Sürekli internetteki alışveriş sitelerini inceliyorum.Bu tuniği gördüğümde hemen bayıldım.Fakat bedeni kalmamıştı yeniden stoklara girmesini dört gözle bekledim.Beklediğime de değdi açıkçası çok güzel bir ürün.Hem gece hem gündüz giyebileceğiniz çok şık bir tunik.Yaka ve kollardaki işlemeler çok güzel,sırtının da leopar olaması farklı bir hava katıyor.Ben istediğim tarzda leopar bir şal ya da eşarp bulamadığım için evdeki siyah şalım ile kombinledim.Ama arayıştayım,sırtındaki leopar desenle aynı bir baş örtüsü ile çok hoş ve gündüz için giyime daha uygun olacağından eminim.Gece için ya da düğün için kumaş siyah pantalon ,gold renklerde bir baş örtüsü topuklu ayakkabılar ile sizi harika gösterecektir.

tesettür kombin,kombin,moda,alışveriş
 Tuniği SEFAMERVE den 54,90 a aldım.
Pantolon Lcw den 29,90
ve şalım evde vardı .Leopar baş örtüsü aldığımda ekleyeceğim.
Yeni kombinle görüşmek üzere...
tesettür kombin,kombin,moda,alışveriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...