Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

27 Şubat 2014 Perşembe

Gün Menüsü 6

Misafirlerime hazırladığım pratik masam.
Havalar soğudu malum ve oğlum yine hastaydı.
Kaç gündür eve tıkılmışken arkadaşımdan gelen telefonla çok sevindim.
Ziyaretleriyle beni çok mutlu ettiler.
Biraz hafif bir menü oldu ama bir daha telafi ederiz inşallah.
Geçelim menümüze
1-YANARDAĞ PASTA daha önce yapmıştım tek farkı içine de kakaolu krem şanti kullandım.

2-SİGARA BÖREĞİ yufka ve beyaz peynir ile sarıp hafifçe uçları suya batırdım,uç kısımları yapışsın ve açılmasın diye,ardından yağda kızarttım.

3-MAKARNA SALATASI
1 su bardağı küçük makarna
1 su bardağı yoğurt
4-5 kaşık mayonez
1 kavanoz garnitür
tuz
Makarnayı bol suda haşlayın.Haşlanan makarnayı süzün.Garnitürü deyıkayıp süzün..Haşlanmış makarnaya ekleyin.Yoğurt,mayonez ve tuzu karıştırıp diğer harca ekleyip karıştırın.İsterseniz dereotu da katabilirsiniz.

4-İRMİKLİ TATLI
4 su bardağı süt
7 yemek kaşığı irmik
7 yemek kaşığı şeker
1 paket vanilya
50 gram margarin
yarım paket çikolata sos
1 su bardağı süt

Süt,irmik,şeker ve vanilya orta ateşte koyulaşana kadar pişirilir.Kaynayınca ocaktan alınır ve margarin katılır.Margarin eriyene kadar çırpılmaya devam edilir.Eğer silikon kalıba dökülecekse ıslatılmaz fakat başka bir kaba dökülecekse harç ,kap hafif ıslatılır.Bir gece dolapta dinlendirilir.Çikolata sos sütle pişirilir.Servis tabağına alınan tatlı çikolata sosla süslenir.
AFİYET OLSUN....

6 yorum:

  1. hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sade ama cok lezzetli bir sofra olmus Ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  4. çok seviyorum yanardağ pastasını sofarada çok şık duruyor gerçekten
    herşey harika görünüyr elinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok lezzetli görünüyorlar ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. This is a really ɡood tip partiϲularly to those fresh
    to the blogosphere. Short but very precise information… Appreciate your shaгing thіs onе.
    A must read article!

    Also visit my web page - facebook

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...