Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

19 Şubat 2014 Çarşamba

Ruko Katlı Pasta

Tamamı hazır malzemeler ile 5 dakika da hazırladım bu pastayı.Tabi ki yine kızımı mutlu etmek için yaptım.Okula giderken anne ben pasta istiyorum deyince kayıtsız kalamadım.
Malzemeler

1 paket hazır pasta tabanı
1 paket pasta kreması
2 su bardağı süt
50 gram margarin
2 paket büyük boy rulo kat
1 muz
1 paket çikolatalı antep fıstığı draje(A101 den 1,75 e aldım)
1 paket çikolatalı fındıklı draje(a101 den 1,75 e aldım)
2 paket bonibon

Margarini çırparak işe başlayın.Ardından pasta kreması ve sütü ekleyerek çırpmaya devam edin.
Pasta tabanını servis tabağına koyup sütle ıslatın.Üzerine pasta kreması sürün.
Dilimlediğiniz muzu ve drajeleri koyun.

 Üzerine yine sütle ıslattığınız pasta tabanını koyun.Ve kalan pasta kreması ile pastayı kaplayın.

 Bu şekilde kapladığınız pastanın etrafına rulo katları dizin.Biraz kremadan sıkma torbasına koyun ve pastayı 4 e bölecek şekilde sıkın.Oluşturduğunuz boşluklara çikolatalı drajelerden ve bonibonlardan koyun.Pastayı birkaç saat dolapta dinlendirip servis edin.
AFİYET OLSUN....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...