Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

10 Ekim 2013 Perşembe

ocak taşları nasıl temizlenir?

Ocak taşları nasıl temizlenir?


Bayanların işi hiç bitmez.Temizlenecek ne  kadar çok alet edevat var değil mi?
Fırın,buz dolabı,gardırop, mutfak dolapları,komodinler neler neler..
Bazen sürekli temizlemekten çok sıkılıyorum.Temizle temizle hep kirleniyor.
Sizde benim gibi günlük ev süpüren,toz alan,lavabo temizleyen tiplerden misiniz?
Hele iki çocuk olunca sürekli dağınık ,sürekli bir yerlerde toplanacak eşyalar,yıkanacak çamaşırlar.
Ne kadar çoğu zaman hevesle yapsam da işlerimi bazen gına eliyor,kılımı kımıldatmak istemiyorum tabiri caizse.
Allah'tan burada öyle aniden misafir gelme gibi bir durum yok ne de olsa gurbetteyim.
Sürekli temizlik yapınca artık pratikleşiyor insan.
Neresi ne ile temizlenir,ne ile temizlenirse uzun süre kirlenmez gibi.
Tabi bende yeni ürünleri,duyduklarımı deniyorum.
Bazen çok para verdiğim üründen verim alamazken bazen en ucuz dandik dediklerimiz daha iyi çıkıyor.
Gelelim bu ocak taşlarını nasıl temizlediğime;evet söylüyorum beyaz sabun,evet işte o banyoda ,lavaboda
kullandığımız sabun ile temizledim.
Tertemiz ve ışıl ışıl oldular.Küçük bir sabun parçası alın bulaşık teline bastırarak yerleştirdim ve telledim ,hepsi bu kolay gelsin hanımlar.
NOT:Sürekli taşları temizlemek istemiyorsanız alüminyum folyo ile kaplayabilirsiniz.
Sizlerinde temizlik tüyoları varsa bizlere iletebilirsiniz.
Yorumlarınız benim için çok önemli zahmet olmazsa fikrinizi alabilir miyim?


2 yorum:

  1. MERHABALAR BU BENİMDE DERDİM ASLINDA BEN DENEMEK İSTERİM UMARIM GÜZEL OLUR FAZLA MAT BENİM Kİ AMA

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için çok teşekkürler ocak taslarim tertemiz oldu. bir sır da ben vermek isterim. taşların üzerindeki o siyah başlıkları 15 dk kadar sıcak suda bekletip bulaşık teli ile ovun. ardından bulaşık makinası parlaticisi ile silin. yeni gibi olacaklar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...